top of page
maxi pattern white.png

שכבות השיווק השונות

האסטרטגיה המרכזית של מקסימדיה מבוססת על גישת ה- SOMS (Synergized OmniChannel Marketing Suite) בעברית: חבילת שיווק סינרגטית רב ערוצית. המשמעות היא ניהול כל שכבות השיווק המחוברות זו לזו כחלק  מאסטרטגיות וטקטיקה שיווקיות הפועלת יחד, תוך חיזוק ותחזוק  הנוכחות והמוניטין של המותג. שכבות אלו יוצרות אקוסיסטם שיווקי המקיף היבטים שונים של קידום המותג.

1. יצירת זהות ומיצוב המותג

זהו הבסיס לאקוסיסטם השיווקי של המותג. זה כולל את הגדרת ה-DNA והערך הייחודי של המותג, קהל היעד, והשפה העיצובית. ההגדרות נעשות לאחר מחקר מקיף של שוק וקטגוריית המוצר.

2. תוכן יצירתי ומקורי לכלל הפלטפורמות

​ שכבה זו כרוכה ביצירת תוכן בעל ערך, רלוונטי ועקבי כדי למשוך ולרתום את קהל היעד, ובסופו של דבר להניע לפעולה.

3. יחסי ציבור

שכבה זו מתמקדת בניהול התדמית והמוניטין של המותג באמצעות פעילות רציפה אל מול התקשורת תוך חתירה להשתלבות בסדר היום התקשורתי.

4. שיווק במדיה חברתית

שכבה זו מכסה את נוכחות המותג בפלטפורמות המדיה החברתית השונות כדי לתקשר  עם קהל היעד ולהביא להנעת לקוח. לשיווק ברשתות החברתיות שפה ואופי שונים.

5. שיווק במנועי חיפוש (SEM) ואופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

שכבה זו נועדה לשפר את נראות המותג בתוצאות מנועי החיפוש באמצעות פרסום בתשלום (SEM) ואופטימיזציה אורגנית (SEO).

6. שיווק גרילה

שכבה זו כוללת שיווק יצירתי ויוצא דופן או שיווק אישי ללקוחות כדי לטפח נאמנות למותג, לקדם מוצרים או שירותים ולהגדיל את שיעור ההמרות.

7. שיווק באמצעות מובילי דעה

שכבה זו כוללת שיתוף פעולה עם מובילי דעה ומשפיענים מרכזיים על מנת לקדם את המוצרים או השירותים של המותג לקהל היעד.

8. אנליטיקה ומדידות ביצועים

שכבה זו מתמקדת במעקב, מדידה וניתוח האפקטיביות של מאמצי שיווק שונים כדי לחדד ולייעל את האסטרטגיה השיווקית הכוללת.

bottom of page